miercuri, 8 aprilie 2009

03 aprilie 2009 (30 de saptamani)

De ce are mami asa emotii astazi ,nu pot sa-mi dau seama...dar parca nici eu nu sunt asa de linistita cand o simt pe mami asa nerabdatoare.Chiar si tati e un pic nerabdator si o tot intreaba pe mami daca a sunat .Unde?Aha...mi-am amintit ,astazi avem intalnire cu domnul doctor si cum mami si tati nu m-au mai vazut la ecograf de cand aveam 20 de saptamani sunt tare nerabdatori sa vada cum si cat am crescut si daca totul e in regula cu casuta mea (la drept vorbind a devenit acum cam ca o garsoniera confort 3 si nu prea mai am loc sa-mi desfasor dansurile asa cum as vrea dar ma adaptez ,ce sa-i faci!).La spital , surpriza...domnul doctor nu mai raspunde la telefon (a avut o urgenta si a intrat in sala de operatii) insa mami e foarte hotarata...nu pleaca de la spital pana nu isi vede puiul la eco.Dupa o ora jumatate de asteptari tati pleaca sa-si caute o centura pentru spate (e un pic bolnavior dar il "vindec" eu de tot cand voi iesi ...cu un zambet de-al meu il fac sa uite de orice problema) dar hotarat sa revina in scurt timp sa-si poata vedea printesica .In cateva minute apare si domnul doctor si fuguta la ecograf (din pacate tati a ratat momentul de data aceasta).Nu ma pot prezenta asa oricum in fata lui mami si hotarasc sa-i fac o reprezentatie din spectacolul meu unic pe care pana acum doar l-a simtit in burtica...vreau sa ma si vada ce frumos stiu sa valsez.Asa de tare am vrut s-o impresionez pe mami incat domnul doctor abia a reusit sa-mi faca toate masuratorile.Uite-ma , mami , vezi ce frumusica sunt!Si tot cu manuta la nasuc sunt asa cum te-ai obisnuit(asa m-a "invatat" tati)!Si sunt grasunica deja ,am 1600 de grame la 30 de saptamani !Uite , toate organele sunt la locul lor , inimioara bate cu 136 de batai pe minut .Sunt perfecta ,ce sa mai !Ca doar sunt a ta !A ta si a lui tati!M-am intors deja cu capul in jos ,pregatita de marea intalnire si acum iti testez ficatul si coastele cu piciorusele.Vad ca deocamdata rezista eroic.Domnul doctor zice ca trebuie sa mai astept un pic ,cel putin 5 saptamani sa mai cresc un pic si apoi cand am chef sa va vad ,pot veni.Am sa fiu cuminte si am sa-l ascult .Dar si tu ,mami, trebuie sa fii cuminte si sa-l asculti pe domnul doctor si sa ai grija de mine .Deci vei intra in prenatal.Plecam bucuroase de la ecograf dupa ce stabilim urmatoarea intalnire cu domnul doctor ...la 34 de saptamani .Mergem repede sa-i dam si lui tati vestile cele bune.
Si pentru ca sunt mare deja si mami si tati vor sa fie pregatiti pentru venirea mea pe lume am fost in weekend si au cumparat o gramada de hainute .Nu am gasit un patut demn de o printesa inca dar mami a ochit deja un carucior frumos pentru mine si o scoica auto(caci imi place inca de pe acum in masina si sigur o sa am multe drumuri de facut cu mami si tati) pe care mi-a promis ca mi le cumpara luna viitoare daca sunt fetita cuminte .Dar eu asa sunt mereu...asa ca sigur o sa le primesc .Si multe , multe altele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu