vineri, 23 octombrie 2009

primul cuvant...magic

12 octombrie...abia ne-am intors de la cumparaturi.Ufff,ce obosita sunt.Mi-am luat si o jucarie noua asa ca-mi fac de lucru cu ea in pat.Mami vorbeste la telefon,eu ma joc si incep sa vorbesc in limba mea...abuuu,aguuuu,buuu-gaaa....meeaa-maaaa.Ups,asta-i ceva nou...mami a inlemnit,se uita la mine cu un zambet pana la urechi si are lacrimi in ochi.Ce s-o fi intamplat?Imi dau repede seama ca eu sunt de vina dar ce am facut?Am fost cuminte,m-am jucat si am gangurit...Aflu,un pic mai tarziu ca tocmai spusesem fara sa vreau un cuvant magic,un cuvant care valoreaza in sufletul mamei mele cat toate comorile din lume...ma-ma,fiinta care mi-a dat viata,care ma ingrijeste ,ma hraneste si ma iubeste zi de zi.E drept ca uneori se mai "supara" un pic pe mine cand nu vreau sa dorm noaptea,cand marai ca un catelus toata ziua si nu-mi convine nimic si vreau plimbata in brate dar ii trece asa de repede ...pentru ca ma iubeste mai presus de orice pe lumea asta.Si eu o iubesc pe ea,asa cum il iubesc si pe tati caci ei sunt acum cele mai importante persoane din viata mea.Si pentru ca am vazut ca mamei i-a placut asa mult si cum tati nu auzise inca ce pot zice am inceput sa repet meea-maaa,dar nu asa mereu,ci numai cand am eu chef.Sa vezi cand voi creste mai mare si o voi striga cu adevarat ma-ma uitandu-ma dupa ea...sa vezi atunci fericire.

Un comentariu:

  1. Pentru felul in care traiesti viata de mama si felul in care o redai aici si pentru noi, ai un mic premiu virtual la mine pe blog. Pupici

    RăspundețiȘtergere