vineri, 12 februarie 2010

La nani








Sunt o mare somnoroasa...numai ca nu prea imi place sa adorm singura...asa ca mami trebuie sa-mi cante(norocul ei ca stie ce) si sa ma legene.De ceva vreme ,cand imi este somnic si vreau sa-i "spun" si mamei ma trag cu manuta dreapta de ureche.Mami intelege rapid mesajul si gata,hai la nani!Mamei i se par tare caraghioase dar frumoase "pozitiile mele de somn " asa ca imi tot face poze.
Aaaa...in patul mare dorm cel mai bine dar mami ma pacaleste si ma muta dupa ce adorm in patutul meu.Iar de cand am fost racita in ianuarie(pfuuuu,nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte) si mami ma culca pe perna ei sa stau cu capul mai sus sa pot respira imi place la nebunie sa-mi ascund nasucul in perna,desi mama zice ca nu-i tocmai sanatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu