vineri, 28 mai 2010

Antonia s-a amorezat





O,Doamne,nu credeam ca am sa scriu asa repede despre subiectul asta...ei,da...Antonia s-a "amorezat" pentru prima data .Pe baietel il cheama Alex si e cu 8 luni mai mare decat ea ,e partenerul ei de joaca de afara.La inceput s-a aratat tare timida,nu se apropia prea tare ,se multumea sa priveasca si sa analizeze de la departare.Dar astazi s-a hotarat ca-i timpul sa treaca la "fapte".Astazi toata ziua l-a alergat pe afara sa-l ia in brate si sa-l pupe.Problema e ca Antonia il cam "brusca " un pic ,tragea de el sa poata sa ajunga sa-l pupaceasca asa ca Alex se cam speria si fugea.
Aaaa,am uitat sa anunt noutatile...printesica mea merge foarte bine,caruciorul e mai mult pe post de "depozit" afara .
A invatat sa ne spuna cum face pisica si catelul,ne arata puiul si spune pui...afara alearga dupa toti cateii...nu-mi vine sa cred ca peste 2 saptamani fata mea va face un an.Ce repede trece timpul.
Imi pare tare rau ca nu am avut camera cu mine azi dar va las o poza sa vedeti cum a adormit in patul mare dupa atata alergat dupa baieti.

P.S:am pus si o alta poza sa vedeti cat e de studioasa...ma bucur enorm ca ii plac asa mult cartile si o alta in care se vede ce cretulie cu par auriu -ciocolatiu am(parul singur il mosteneste de la mine:D).

4 comentarii:

  1. Ohhhh mai da chiar ai abordat subiectul "amorezat" foarte repede :D !!! Cred ca tati o sa stea la panda mai devreme decat am crezut :))))=))) !!!! Bravo Anto asa sa tinem caruciorul cat mai mult pe post de bibelon ;))) ! Creste fata mare creste !:p

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozicile cu Anto sunt minunate. Este tare dulce si frumoasa, dar trebuie sa ne arati si o poza cu cel care a reusit sa puna stapanire pe inima Antoniei. :))
    Doamne, cat sunt de dulci bebeii iubareti! Cred ca era o placere sa-i privesti!
    Oricum, imi place de ea ca e hotarata! Nu sta sa astepte pana isi ia mucalitu' mamos inima in dinti sa vina la ea. fata stie ce vrea, si face tot ce poate sa obtina! Bravo, Anto!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ade...culmea,tati e tare relaxat si "pasiv"...il amuza si nici la gandul ca peste 14 ani vor veni la el la usa "cuceritorii" nu-l sperie.eu sunt cea cu mii de temeri si ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi...multumim.am reusit sa facem o poza cu telefonul piticilor ca aparatul mereu il uitam in casa ...sa vedem cand va ajunge si in calculatorul meu.

    RăspundețiȘtergere