joi, 26 august 2010

Vacanta,vacanta

Vacanta,dulce vacanta...uite ca am experimentat-o si pe asta...prima vacanta adevarata din viata Antoniei.Am mai fost ,cei drept ,anul trecut 2 zile la Buzau dar parca nu prea se pune .Deci...prima vacanta a Antoniei...Coasta de Azur,Nice,Franta .Multumim din suflet Adelei si lui Stefan pentru ca ne-au suportat ,nu-i usor sa iti lasi casa pe mana unui copil curios ,multumim pentru toate cadourile Antoniei si pentru toate locurile minunate pe care ni le-au aratat.
Zborul cu avionul a fost surprinzator de usor...ne-am jucat ,ne-am uitat pe geam,intr-un final a capitulat si a adormit cand mai aveam putin sa aterizam.Primele 2 zile a fost un pic cam lipicioasa,nu o puteam dezlipi de mine nici cu forta,nici macar la tati nu vroia.Asta pana cand s-a obisnuit...
La plaja...s-a speriat in prima zi de valuri si a fost imposibil sa o mai bagam in apa.Am compensat cu o piscinuta plina cu apa.Indeletnicirea principala pe plaja:"colectiona" mucuri de tigara pe care le strangea in galetusa desi mi le arata si spunea ca-i caca.Ecologista ,fata mea ,de mica.
A suportat destul de bine toate plimbarile noastre prin muntii Alpi,n-a avut nicio problema cu serpentinele iar plimbatul cu masina,aerul tare,briza actionau ca un somnifer pentru ea...adormea instantaneu.
Am fost intr-un parc imens in Nice unde am admirat fel de fel de animale si de plante,Antonia a fost tare incantata de animalute desi a obosit destul de tare.Am fost la Monaco la acvariu ,era vrajita de pestii imensi sau colorati ce se invartau prin acvarii,nu a scos niciun sunet cat am stat acolo.A fost "vedeta " pe covorul rosu de la Cannes,am vizitat un orasel medieval in Alpi si a suportat cu stoicism cat tati si Stefan au vizitat un muzeu al motocicletelor.S-a jucat cu copii prin parculete , am urcat sus la castel in Nice ,ne-am plimbat des prin oras si pe promenada .Impresiile noastre ,ale adultilor,sunt deosebit de puternice dar ,fiind blogul Antoniei ,ma voi rezuma la "impresiile" ei.
A invatat sa o strige pe Adela ("Adea") iar Stefan a invatat-o sa scoata limba :P.A fost o rasfatata si s-a alintat cat de mult a putut ,Stefan ii facea toate "mofturile" si daca fata "poftea " la o floarea din parcuri sau de pe strada iar noi ii spuneam ca nu-i voie ,cu Stefan intotdeauna primea ce-si dorea.
A suportat bine si plimbatul nostru prin magazinele din Italia in ziua plecarii iar la intoarcere ,a fost cel mai cuminte copil din avion,n-a scos un sunet,ne-am jucat ,ne-am uitat pe carti,a mancat ceva si si-a impartit jucariile cu alti copii in speranta ca se vor mai linisti si se vor opri din urlat sa ni se desfunde urechile pana ajungem pe pamant romanesc(nu ca i-am fi dus lipsa :D).
In concluzie...o vacanta de vis.Obositoare ,ce-i drept,si pentru noi si pentru ea dar a meritat.Singura "problema" a vacantei noastre :Antonia a racit (era ingrozitor de frig in avion la dus,desi am inchis aerul in jurul nostru ) si a avut grija sa mi-o dea si mie.Dar am trecut peste cu panadol si ibuprofen,doar nu era sa lasam o raceala sa ne strice vacanta.
Revenim cu poze...sunt la tati in laptop si nu am reusit sa facem inca transferul.