miercuri, 1 decembrie 2010

Obsesie

...e un cuvant bun pentru Antonia.Acum 2 nopti ,dupa foieli si frichineli care au tinut vreo ora ,am incercat varianta salvatoare :am luat-o cu mine in pat.Nici nu am mutat-o bine ca si aud ca prin vis "Apapa,Apapa".O,Doamne!!!!Si ia uite ce cautam eu la 2 noaptea prin cosul de jucarii dupa Apapa.Dar nuuuuu,nu a fost de-ajuns ,cum sa stea domnisoara Apapa singura cu Anto?Nuuu,mami mai da o tura de scormoneala prin cos si o cauta si pe Jasmine.Dupa ce le-a analizat bine pe intuneric,sa vada daca intradevar ele sunt si sunt intregi,am dormit linistite pana dimineata.
Aseara,aceeasi fataiala ...se tot invartea in pat,am crezut ca se trezeste (o cam deranjeaza nasucul,e un pic infundat )...si "somnambula " noastra vorbea in somn .Ghici pe cine visa?APAPA!!!!Dimineata,abia am apucat sa deschid televizorul ca Antonia si-a si cerut "portia " de desene animate,binenteles cu Alba ca Zapada.
Aseara l-am sarbatorit pe tati Andrei,a fost asa caraghioasa,eu i-am dat cadoul impachetat frumos si am trimis-o la tati sa il dea si sa il pupe ,i-a dat cadoul si a fugit.Inevitabil ,a trebuit sa guste si ea din tort si din pizza...un pic ...ca-s tare "sanatoase " amandoua.

3 comentarii:

  1. Ce m-ati facut sa rad!Imi suna atat de cunoscuta faza cu scotocitul noaptea.Noi cautam cremele lui mami prin sertare,evident,pe intuneric.Pup Antonia nazdravana si toata trupa-Apapa si Jasmine!Si pe mami!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana,saru-mana ,multumim frumos!Aaaa,sa inteleg ca Sofi e tare cocheta de mica!Si ce faceti cu cremele dupa ce le gasiti in miez de noapte?Pupam si noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Le desfacem si umplem tot dormitorul cu ele!
    A venit Mos Nicolae?Sigur a venit,ca stiu ca sunteti tare cuminti!Va pup!

    RăspundețiȘtergere