sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani!





Sa dea Dumnezeu ca 2011 sa fie mai bun decat anul care tocmai ne-a parasit,sa fim santosi,voiosi ,mai optimisti ,mai buni si de ce nu,mai grosi la portofel.Sa dea Dumnezeu sa se indeplineasca toate dorintele si visele pe care le-am avut la cumpana dintre ani...si ma bazez pe asta ...am pentru 2011 o dorinta imensa care ,daca se va indeplini ,ne va schimba radical viata (Da,Doamne,sa fie asa !).
Am fost aseara plecati vreo 2 ore la matusa mea care era singura ,am admirat artificiile si am ciocnit un pahar de sampanie ,Anto a adormit in masina spre casa,am schimbat-o adormita si am pus-o la nani.I-am luat cateva artificii din alea de care aveam si noi cand eram mici,i-au placut dar ii era frica la inceput sa vina mai aproape.
Va sorcovim de An Nou sa aducem norocul asupra voastra (pusculita Antoniei a adunat ceva banuti ...sa vedem ce cumparam cu ei).

5 comentarii:

  1. Sa dea Dumnezeu ca toate visele si dorintele voastre sa se implineasca!La multi ani!Un an nou plin de belsug, iubire si sanatate, alaturi de minunea voatra mica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulumim mult!Aceleasi lucruri va dorim si voua.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela,va doresc multa putere de munca si sanatate, pentru a realiza tot ce v-ati propus in 2011!Si,cum zice sotul meu,noroc mult!Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si fie ca toate dorintele voastre sa prinda viata in noul an!

    Pupam.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana,Gabi...mltumim frumos si va pupam cu drag.

    RăspundețiȘtergere