vineri, 22 aprilie 2011

Pregatiri de Paste










Pentru ca ieri a fost ziua in care se vopsesc ouale ne-am conformat si noi traditiei si am vopsit oua.Antonia s-ar fi bagat cu totul in vopsea.Oricum a facut o pasiune cu ouale colorate,cu 2 zile in urma a vazut o reclama intr-o revista si toata ziua mi-a cerut oua.Am fost la piata,am luat oua de lemn de care a fost tareeeee incantata.
Din cele vopsite ieri a reusit sa sparga deja trei,le-am ascuns caci le cerea sa se joace cu ele.
Si tot legat de reclame ...a vazut pe Minimax o reclama la mighty beanz....de cate ori era reclama Antonia era in culmea fericirii si cerea "Mami,mie Antonia...mie,mie".Tati i-a facut o surpriza aseara si i-a cumparat.A fost asa fericita.S-ar fi culcat cu ele...a improvizat cu tati topogan pentru ele si s-a tot jucat.
Astazi a fost ziua prajiturelilor ....mami a facut pentru prima data in viata ei cozonac(multumim,Adela, pentru reteta )din care am mancat amandoua de cum l-am scos din cuptor(se vede de altfel si in poza ce ciugulit e) si Antonia o "Alba ca Zapada" (asta dupa ce se manjise toata de capsuni).Eiii,nu ma credeti ?Am dovada.
Maine avem program de biserica si apoi spre bunici...Antonia e in culmea fericirii.
Aaaa...uitasem...pe langa prajitureala azi am avut si program de pictura.
Sarbatori fericite!

6 comentarii:

  1. arata tare bine cozonacul vostru. Felicitari pentru reusita! ;)
    Pasti luminat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo....ce gospodina avem noi aici!da, da ...cozonacul ala arata f bine .nici nu vreau sa mi imaginez ce gust are , imi ploua in gura deja :)!Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana...Adevara a inviat si multumesc mult.Am primit incurajari sa mai fac in vitorul apropiat.As fi aruncat o felie pana la Plioesti daca mi-ar mai fi ramas.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Neeee... tu ne pacalesti, e foarte clar in poze cine a facut cozonacul... Sa-ti traiasca dulceata de fetita harnicuta. Va pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela,bag de seama ca ai om de nadejde in casa;)Cozonacii arata super,sunteti doua gospodine desavarsite!Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere