duminică, 1 aprilie 2012

Leapsa

Am primit prima leapsa pe blog de la mama lui S. si a lui Cati careia ii multumesc.
Am sa incerc sa ma achit de sarcina cat mai bine desi rareori scriu pe blog lucruri despre mine,fiind jurnalul matzei nazdavane care acum doarme visand la sirene si printi.
Deci........

Saptamana trecuta, cel mai mult am cheltuit pe nimicuri luate din Carrefour ,lucruri pentru casa ,in general.

Daca as castiga maine 10.000 de euro i-as da avans pentru o casuta .:D

Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine, este ...as alege clar o reteta de prajituri (si as face nuci care ies delicioase si rapide ) : aluatul fraged se face din o cana de untura sau unt topit , 3 oua, o jumatate de pahar de lapte ,faina cat cuprinde, amoniu.Crema se poate alege dintr-o multitiudine de idei. La mancare ...hmmmm,rapida si ieftina : spaghetti cu sos bolognese si parmezan.

Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli, este ..sa citesc ,desi multora nu li se pare cine stie ce distractie eu as pierde zile intregi cu o carte buna in brate.O carte este infinit mai buna decat un film.

Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca… voi reusi sa intru sa mai consemnez din grozaviile strumfitei si voi reusi sa citesc blogurile din blogroll .

Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara un aparat Nescafe Dolce Gusto.

Cand eram copil, visam sa fiu ... invatatoare :)))))).Se pare ca mi-a iesit cat de cat.Si momentan visez doar la specializari tot apropiate domeniului.

Dintre mere si pere, imi plac perele.Le mancam cu mare placere cand eram insarcinata cu Antonia.

Intre ghiocei si zambile, aleg zambilele ,desi cele mai frumoase flori din lume mi se par lalelele.

Banii reprezinta pentru mine o necesitate.Poarta ce iti poate rezolva o mare parte din probleme.

Hmmmm,cea mai dificila parte ...sa dau mai departe .
Dau mai departe leapsa la Daniela Alexandrescu, mamica Clarei, mamica comorilor Dumitriu ,mamica Dariei Nicole si Ana Tabeica ,mamica de 3 minuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu