joi, 4 iulie 2013

Cugetari

-Antonia,te rog sa intelegi ca nu poti intra cu masinuta in casa!Are noroi pe roti .Plimba-te cu ea prin curte !...incearca mamaie sa ii explice strumfitei .
-Dar,mamaie ,numai putin ...te roooog!Te rooogggg ,mamaie !...se milogeste cu fatza angelica si un suras strengar pe buze.
-Antonia,nu se poate ...joaca -te cu ea afara !O sa o sun pe mami,sa stii!
-Dar,mamaie ,nu intelegi ?Doar putin ...imi trebuie !
-Antonia ,am zis nu !...spune mamaie inasprind putin tonul vocii.
-Mamaie !...Tu crezi ca eu am venit la tine sa ne certam ?...replica Antonia pe un ton hotarat .

....poftim de te mai cearta cu ea .

Discutie la joaca intre Antonia si Denis :

-Denis ,se aude Mihnea afara !E afara cu bicicleta!
-Si ce ,vrei sa mergi si tu sa te joci cu el ?
-Pai da, imi place sa ma joc cu el !
-Vrei sa spui ca e prietenul tau ?
-Da, e prietenul meu ....mai stii cand voi fugeati de el ?
-Pai da, ca ne lua jucariile .
-Hai,ma Denis ,ca era si el mai mic ...stii,eu i-am dat jucariile mele si ne-am jucat frumos.Si voi trebuia sa ii dati din jucariile voastre .
-Ei,da !Inseamna ca iti place de el !
-Da,imi place de el !
-E gagicul tau ? ...intreaba strengarul care la 7 ani deja incepe sa se gandeasca in alt fel la fete .
-Da,este !...vine raspunsul prompt al Antoniei.
-Si v-ati pupat? ....:)))))
-Pai ,nu inca ...dar o sa il pup ...cand o sa vreau eu .


-Mamii,te rog ,mai vreau Oreo !
-Ai mancat destule dulciuri pe ziua de astazi!Gata!
-Dar te rog,mami,te rog !Inca unul si gata!
-Anto,am spus nu!
-Mami, tu chiar vrei sa ne certam ?
...zambesc automat fara sa vreau.Incepe si ea sa rada :
-Zici ca sunt Mirela !

Perioada aceasta este dedicata lui tati .Ii place la nebunie sa il insoteasca peste tot.Dupa ce si-a petrecut intreaga zi cu tati la lucru ,seara realizeaza ca tati a disparut din casa .
-Heiii,unde e tati ?A plecat la bere cu baietii?Nu e corect!!!!se plange ....Nu e corect!Cu mine cum ramane ?
...suparata inca pe el ,ii spune cand se intoarce acasa :
-Tati ,doar ti-am spus ca de cate ori pleci undeva trebuie sa ma iei si pe mine.Ti-am spus ca de cate ori mergi la bere cu baietii trebuie sa merg si eu!

Un comentariu: