vineri, 23 ianuarie 2009

13 octombrie 2008

Au trecut 3 luni de cand am hotarat "marea schimbare" din viata noastra .In drum spre casa ma opresc la farmacie si cumpar un test de sarcina .Nu sunt foarte sigura ca e cel norocos si totusi parca ma simt ...."altfel".Ce bine ca-i si Cristi acasa!Il fac si stau cu ochii pe el ca pe o bomba atomica!Pe prospect scrie ca rezultatul apare in 5 minute ...cam mult pentru inima mea care statea sa-mi iasa din piept .Dupa aproximativ un minut care a trecut ca zece apare firava cea de-a doua liniuta .Nu-mi vine sa cred !Uite-te tu bine , sunt doua ,nu?Sigur sunt doua!
Imi vine sa strig in gura mare sa stie o lume intreaga ca s-a infaptuit o minune , ca peste noua luni va aparea pe lume o buburuza mica ,o particica din mine si din fiinta pe care o iubesc cel mai mult pe lumea asta ,un pui mic si scump care ma va striga mami si care se va cuibari la sanul meu alintandu-se .Anunt familia si ma hotarasc ca restul lumii sa mai astepte pana samburelul va deveni mai mare .Dar ce te faci cu tati care s-ar lauda peste tot ca in curand va deveni parinte ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu