sâmbătă, 24 ianuarie 2009

21 decembrie 2008

Asteptam cu nerabdare sa simt primele miscari ale minunii mele si citeam tot ce gaseam despre sarcina si bebelusi .Deja am inceput sa am probleme cu hainele ,pantaloni mei se"incapataneza" sa se mai inchida peste burtica mea care a luat proportii.
Ne intorceam obositi de la tara la o ora destul de tarzie intr-o duminica friguroasa de decembrie .Puiul meu tocmai intrase in cea de-a 16 -a saptamana de viata intrauterina .O miscare noua ,necunoscuta in partea stanga a burticii , ca falfaitul aripilor unui fluture , ma trezeste din moleseala .Sa fie bebe?Astept emotionata .Miscarea se repeta inca o data ...de doua ori ...de multe ori constant timp de aproximativ cinci minute.El este , buburuza noastra mica si scumpa s-a gandit sa ne faca un cadou de Craciun si s-o faca pe mami sa se simta in al noulea cer ..isi simtise puiul miscand pentru prima data .Tati este un pic "suparat", mai are un pic de asteptat pana va simti si el cum boxeaza minunea lui mica care creste , creste la mami in burtica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu