duminică, 25 aprilie 2010

Deschide urechea bine....




Ha,am inceput un joc nou impreuna cu Anto...cum vesnic nu are astampar si trebuie sa o caut prin casa am capatat obiceiul de a o striga ..."Antonia !!!!Unde esti ,mami?"si imediat dupa ii repetam ,ca si cum ea mi-ar raspunde "da,mami,da...aici sunt ".Eiiii,si uite ca repetitia e mama invatarii(spune o vorba din batrani :D)...fata mea a asociat numele ei (la care reactioneaza de foarte mult timp) cu silaba "da" asa ca de cate ori o strig ,Antonia raspunde clar si tare "DA".Stiu ca inca nu imi raspunde constient dar e asa de scumpa...imi vine sa o pap ...asa ca mai nou mami canta "Deschide urechea bine /Sa vedem, ghicesti ori ba/Cine te-a strigat pe nume /Hai,ghiceste,nu mai sta!" si apoi o strig iar ea,mandra tare raspunde "DA".
Danseaza toata ziua,indiferent daca are muzica sau nu ,e asa caraghioasa ...da din fundulet si flexeaza genunchii ...mai ales daca vizioneaza videoclipul cu gummy bear.
De ieri ne luptam cu o enterocolita tare urata...am fost dimineata la spital,am primit tratament si se pare ca suntem pe drumul cel bun...tati ii spune in gluma Antoniei ca e criza si sa aiba grija cu scutecele ca-s scumpe :))
Cu mersul a progresat tare rapid...deja poate ajunge dintr-un colt al camerei in altul dar tot asa,pe repede inainte...mai nou e innebunita dupa iesitul afara,plange daca iese cineva pe usa si nu iese si ea ,plange cand urcam sus de afara...si cand ma gandesc ca in toamna urla cand ieseam afara si in casa se linistea.

Un comentariu:

  1. Offf pitica mea este bolnavioara ! Un pupic de la noi sa se faca bine ! Ehehehhe pai crezi ca nu stie Mire unde este bine acum fata : afara la soare si la joaca ;)) !:*:*:*

    RăspundețiȘtergere