marți, 29 iunie 2010

Antonia are 1an

















A trecut un an de cand i-am auzit pentru prima data glasul printesei mele...un an de cand i-am vazut pentru prima data fatuca cu nasul carn ,ochisori migdalati si frizura de punckist...un an de cand i-am pupacit pentru prima data obrajorul stang...imi amintesc ca si cum a fost ieri fiecare etapa,fiecare gest...cea mai vie amintire din viata mea ramane noaptea in care a venit pe lume Antonia...port permanent in suflet acea emotie de nedescris in cuvinte ,narile mele tanjesc dupa mirosul sublim pe care l-am simtit in clipa cand mi-am apropiat fata de mutrita ei...mirosea a flori ,flori carora nu le-am gasit insa echivalentul in lumea noastra...flori aduse de ingerasii pazitori veniti sa ii pazeasca si sa ii indrume "primii pasi " in viata.
Un an a trecut ca vantul si ca gandul...exact ca in povesti si a venit si 13 iunie 2010,prima aniversare a Antoniei.
Ne-am sarbatorit alaturi de familie(destul de numeroasa) si de prieteni dragi,sambata pe 12 iunie.Nasa a rupt si turta fetei,asa cum cere traditia ,i-a taiat si un pic din par,asa simbolic si apoi l-a lipit pe un banut de argint(pe care tati a binevoit sa-l "rupa " din colectia lui de monede )cu ceara de la lumanarea de botez.Nu puteam sa ratam momentul alegerii celor 3 obiecte de pe tavita asa ca Anto a ales pixul(dupa ce s-a gandit putin daca sa ia sau nu cheile de la masina ),surubelnita(asta ne-a amuzat copios pentru ca porecla lui Cristi din copilarie este Piese si el e "mesterul " casei ,are fel de fel de scule) si in ultima instanta,banii ,carora nu a vrut sa le mai dea drumul.Nu stiu cum sa "interpretez" ...oare va fi o tipa isteata,descurcareata plina de bani?:P deh,vise de mama...sa ii dea Dumnezeu sanatate si minte ca restul le face ea.
A primit o multime de cadouri ,foarte multe hainute,cateva jucarii si bani.A fost in schimb un pic obosita si maraita din cauza aglomeratiei si a agitatiei din jurul ei.A adormit in jur de ora 23 iar la ora 00.15 .cand se implinea fix un an de la prima gura de aer ,mami a avut grija sa pupe obrajorul stang si sa ii ureze puiului ei tot binele din lume,o viata frumoasa si implinita .Duminica ,pe 13 iunie,de ziua ei s-a sarbatorit cu o balaceala in piscina.
Am facut si biilantul anual:
13 iunie 2009 : 3400 g si 52 cm
13 iunie 2010 : 9600 g si 74 cm
si 2 dinti :D
Bebele meu s-a transformat intr-o fetita plina de energie careia nu-i stau piciorusele si nu-i tace gurita decat in somn.

Un comentariu:

  1. Sa va traiasca Antonia, Mirela! Ce-i doresc copilului meu asa-i doresc si ei! Cat despre petrecere vad ca v-ati simtit super. Te va d si pe tine MIrela si observ ca puiul tau iti seamana intru-totul. Tortul e minunat. Arata apetisant.
    Va pupam pe nasuc, frumoasilor! :)

    RăspundețiȘtergere