luni, 7 iunie 2010

Au inceput cadourile


Am intrat in linie dreapta,numaratoarea inversa a inceput ,mai sunt 6 zile pana la prima aniversare a printesei si cadourile deja au inceput sa apara.Vineri a primit de la Angi,verisoara mea ,o rochita si o carte cu povesti tare frumoase ,sambata am fost la Cristina ,am probat tricicleta si am plecat cu ea acasa.Antonia e tare incantata de ea,noi de asemenea .
In continuare maraita,se lasa greu incisivul din stanga sus,gingia e subtiata la maxim dar se incapataneaza sa il lase sa iasa .Sper sa iasa pana sambata,poate prind si eu ceva somn ca am ajuns sa merg teleghidata.

Un comentariu:

  1. O sa va zic atunci la multi ani! ;) La cadouri cat mai multe si pe gustul Antoniei. Apropos, se plictiseste usor de ele? Al nostru, da. E jale pe vale.
    E dragalasa foc cu rochita roz. O prinde bine culoarea:)
    Cu povestile cum stati? Ati inceput sa-i cititi?
    Pupici calzi de la noi.

    RăspundețiȘtergere