miercuri, 11 ianuarie 2012

Muzeul Antipa

Pentru ca-l aveam in plan de ceva timp (eu il mai vazusem dupa renovare,tati si Anto nu ) si pentru ca unul din obiectivele lui 2012 este sa iesim mai des la muzeu,teatru etc ne-am indreptat pasii lenesi (deh,ne trezisem la 10.30 ) spre Piata Victoriei.Si pentru ca afara era o zi calda ,frumoasa de ianuarie ,plina cu soare ne-am gandit sa bifam un "2 in 1 " si am plecat cu metroul ,spre incantarea Antoniei .Multe din exponatele muzeului au fost lipsite de insemnatate in fata Antoniei datorita varstei dar a fost o experienta placuta pentru toti .Un pic cam grabita (nu puteam zabovi mai mult sa admiram un "colt de lume " caci Anto ne tragea de mana zicand "Hai,mai depalte ,mai depalte ").A recunoscut foarte multe animale ,de unele a fost impresionata ,de altele de fel .Ajunsi la ultimul etaj al muzeului pe Antonia a atras-o mulajul cu bebelusul in burtica mamei si oamenii dezbracati carora li se vedeau ,binenteles ,partile intime :))))).
Calatoria cu metroul spre casa a adus noi motive de amuzament :repeta cu tati la fiecare statie"atentie,se inchid usile " si "urmeaza statia ..".
Una peste alta ,o experienta frumoasa .Dovada ...in zilele ce au urmat Antonia le-a spus tuturor "stii unde am fost eu ? Am fost la ....aaaaaa.....mami ,cum ii zicea ? (ii soptesc primele 2 sunete ) .....la muzeul Antimpa :D si am vazut un leuuuu,un afant ,salpe maleeeeeee,bebe in bultica ....".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu