miercuri, 11 ianuarie 2012

Zapadaaaaa....fericirea oricarui copil






...si aici o includ ,binenteles, si pe Antonia.De cand a aflat ca mergem la munte a fost intr-o continua veselie ...s-a plimbat cu sania prin casa, si-a pus salopeta de ski si cu chiu cu vai s-a lasat pacalita sa o scoata(ar fi fost in stare sa doarma cu ea ), le-a spus bunicilor ca pleaca la munte si ca le va aduce de-acolo " o piatla si un blad ".
Dupa ce efectul somniferului (=masina) a trecut ,ochisorii ei nu se puteau obisnui cu atata alb."Mami,uite zapada .Uite ,zapada,tati olpeste la zapada" ....
Primul lucru pe care l-a facut dupa ce am coborat-o echipata din masina ?... s-a aruncat cu totul in zapada.
S-a plimbat cu sania ,ne-am dat impreuna cu sania pe partie ,am facut bulgari si am aruncat in mami,tati,fini dar cel mai mult si mai mult i-a placut sa se tavaleasca in zapada.Era asa de incantata cand intra in zapada pana la genunchi ca apoi sa se arunce cu totul in ea.Si-a amintit ca in Winnie the Pooh l-a vazut pe ursulet cum facea ingerasi in zapada :"Mami,hai sa facem asa ca Winnie ,cu manutele !" si imi arata in aer cum facea ursuletul din desene.Asa ca ne-am mai gasit o distractie ...sa facem impreuna ingerasi in zapada.
A mancat papanasi ,a baut cioco calda si buna-buna ,a alergat prin zapada, a stat afara pana avea nasul si obrajii rosii -rosii ...si s-a intristat cand a auzit de plecat acasa.
Un lucru insa e cert ...si nu am scapat nici acum de el ,desi il pastram cu noi inca din vara trecuta ... de cate ori se plictiseste (si mai ales cand suntem la restaurant ,la masa) cere la baie ca atunci cand ajungem acolo sa constat ca doar ne-am plimbat ca sa ne treaca de urat.

5 comentarii:

  1. Dragii de ei,daca in oras iarna asta nu se indura sa mai vina...Cred ca in 10-15 ani o sa ajungem sa vedem zapada doar la tv sau in carti.
    M-a amuzat treaba cu mersul la baie,si Sofia mea face la fel,o duc la toaleta si in 90% din cazuri imi zice dezamagita ca "nu iasă":))
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana... ne bucuram si noi de ce mai putem.Si cand imi amintesc de muntii de zapada din copilarie!
      Hmm,santajiste mici ...dar de-aia le iubim!

      Ștergere
  2. :) ce dulce, ea!! Sa se arunce in zapada!! :) Minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai idee cum s-a tavalit prin zapada ...ziceai ca se arunca in pat ,n-avea greata ...n-o interesa ca-i rece,ca ii intra in ochi etc...

      Ștergere
  3. Minunata idee cu ingerasul in zapada! Ma bucur ca retine partile dragute din desenele animate!;)
    Uite ca-mi pare tare rau ca Stef n-a profitat de zapada cum as fi dorit: raceala si-a facut de cap lanoi in casa,cu toata lumea.

    RăspundețiȘtergere