vineri, 9 decembrie 2011

Antonia si "printul"


Orice printesa din povesti trebuie sa aiba si un print.Asa si Antonia ...dupa indelungi "cautari " l-a gasit ...pe nimeni altul decat pe tati.Tati este "pintul " ei ,danseaza impreuna , merg la "bal " impreuna si toate prostioarele le fac impreuna.Tati este complicele ei in nazbatii ,lui tati ii place sa o alerge,sa o invarta, sa o arunce si sa rada din tot sufletul cu gura pana la urechi cu o fata de copil pe deplin fericit.
Cand tati nu este acasa aud des,foarte des intrebarea "Une e tati meuuuuuu?Vleau sa vina tati meu!Mamiiiiii,suna-l pe tatiiiii!Sa vina tati meu!!!!".
Tot ce mami nu reuseste sa faca ... rezolva tati ( asta in conceptia Antoniei).

Asa-i Antonia in perioada asta .....indragostita total de tati.
Eu nu sunt insa uitata. Mami mea ,Milela Lulia , este si "flumoasa si ulata " ,pe mami mea "o ubesc mult " sau mami este "nemaicuminita "(nemaipomenita ).
Mami se ocupa de treburile mai serioase , de "domnisoara " in timp ce tati este responabil cu buna dispozitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu