vineri, 9 decembrie 2011

De decembrie





Mos Nicolae , pe care l-am tot asteptat atat si pe care l-am rugat de nenumarate ori sa nu uite de listuta noastra , a ajuns si pe la noi.

Dupa un tur pe la luminitele din IOR ,un pahar de vin fiert( tati,nu Antonia ),creveti si o punga zdravana de pufuleti ne-am grabit spre casa in seara de 5 decembrie.
"Mami,ched ca a vinit Mos Nicolae ".Eu ched ca a vinit .Ce a adus Mos Nicolae?" -se tot intreba "balina "(balerina ) noastra pe drum.Intram repede pe usa si incearca cu graba sa-si dea jos haina si cizmulitele.
-Mami,oare a venit Mos Nicolae ?- o intreb
-Da,ched c-a venit.
-Pai vezi ,mami, unde sa fi pus cadourile ?
Antonia hotarata :
-In dulap.Ched ca in dulap...desi stia povestea cu ghetutele.
In tot timpul asta ,in ghetutele ei frumos asezate langa usa de la intrare stateau cuminti si nebagate in seama , cadourile.

-Mami,ai uitat ,Mosul nu lasa cadouri in dulap.Unde am zis noi?
-In ghetute.
-Da,mami.Unde sunt ghetutele tale ?
Antonia se indreapta hotarata spre locul unde-i tin ghetutele:
-In debala.
A trebuit sa o luam de manuta si sa-i aratam ce tot ii scapase pret de vreo 2-3 minute.
Fericire mare, Mosul i-a adus telefon roz cu Barbi , pe mica sirena ,o carte foarte frumoasa, o gramada de dulciuri .
Mami face pe ofensata .Mosul nu a apucat sa-mi lase nimic in cizme.
-Mami,sunt suparata .Eu cred ca nu am fost cuminte.Mie nu mi-a adus nimic Mosul.
Antonia ,cu sirena in brate,ma mangaie pe mana si-mi spune :
-Nu te supala,mami.E la amandoua ...si imi arata papusa pe care era dornica sa o imparta cu mine.
M-a topit de tot la faza asta.Intre timp ,Mosul meu a sosit.
-Vezi,mami,vezi.Ai fost cuminte !-imi replica fericita Antonia.

Mosul ce urmeaza trebuie sa o aduca urgent pe Cassie.In fiecare zi ne repeta ca o "incantatie " usor,soptit ,cu "foc" ..."vleau si eu pe Cassie loz care face miauu si sa o tin in blate sa o iubesc ."Cum ai putea sa ii refuzi dorinta?

Si pe final ....coafura a la Antonia care statea cocotata la mine pe umeri.

Un comentariu: